HODNOTÍCÍ NÁSTROJE VE VÝUCE GLOBÁLNÍCH TÉMAT (PDF)

Popis

Příručka hodnotících aktivit z mezinárodního projektu Global Issues – Global Subjects.

Publikace je určena pro 2. stupeň ZŠ a SŠ.

V publikaci naleznete:

Hodnotící nástroje ve výuce globálních témat nabízí škálu aktivit určených ke zjišťování posto­jů žáků k tématům, kterým se věnuje globální rozvojové vzdělávání. Aktivity jsou navrženy tak, aby bylo možné zhodnotit znalosti, dovednosti či stanoviska žáků k tématu předtím, než se mu pedagog věnuje v rámci své výuky. Zároveň je pak hodnotící aktivita zopakována a pedagog se přesvědčí, zda došlo k posunu a ovlivnění postojů a dovedností.

Aktivity umožňují systematicky hodnotit výuku a zacílit výuku vybraných témat pro potřeby žáků.

Přehled aktivit:

  • Plán pro udržitelnou budoucnost
  • Spravedlivé, nebo nespravdlivé?
  • Naděje a ambice
  • Jak se mě týká změna klimatu?
  • Čím dosáhneme největší změny?
  • Které role jsou ženské a mužské?
  • Kdo jsou migranti?

Kdo je zodpovědný za zlepšení tohoto světa?