Nejčastější dotazy
Lze zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a nepoškozené.
Jak zboží vrátit?
Osobně v naší kanceláři.
Poštou na adresu: U Botanické zahrady 828/4. 779 00 Olomouc.
Ke zboží prosím přiložte průvodní list, ve kterém uveďte číslo nákupního dokladu a číslo bankovního účtu.
Kdy obdržím zpět své peníze?
Platby se snažíme vrátit v co nejkratším termínu, nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží a odstoupení od smlouvy.
Mám zboží vrátit i s původním obalem?
Zboží vracejte nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali – úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu.
Pokud není vrácene zboží v původním stavu, nemusí být zákazníkovi vrácena kompletní částka, kterou za něj zaplatil.
Jak stornovat objednávku?
Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adrese info@eshop.arpok.cz nebo telefonicky 581 111 907, v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO.
Odstoupení od smlouvy
Podrobnosti týkající se odstoupení od kupní smlouvy jsou detailně popsány v Obchodních podmínkách, článek 4.
Pokud jste nenašli odpověď na svůj dotaz, kontaktujte nás.