Popis
Příručka hodnotících aktivit z mezinárodního projektu Global Issues – Global Subjects.
Publikace je určena pro 2. stupeň ZŠ a SŠ.
V publikaci naleznete:
Hodnotící nástroje ve výuce globálních témat nabízí škálu aktivit určených ke zjišťování postojů žáků k tématům, kterým se věnuje globální rozvojové vzdělávání. Aktivity jsou navrženy tak, aby bylo možné zhodnotit znalosti, dovednosti či stanoviska žáků k tématu předtím, než se mu pedagog věnuje v rámci své výuky. Zároveň je pak hodnotící aktivita zopakována a pedagog se přesvědčí, zda došlo k posunu a ovlivnění postojů a dovedností.
Aktivity umožňují systematicky hodnotit výuku a zacílit výuku vybraných témat pro potřeby žáků.
Přehled aktivit:
- Plán pro udržitelnou budoucnost
- Spravedlivé, nebo nespravdlivé?
- Naděje a ambice
- Jak se mě týká změna klimatu?
- Čím dosáhneme největší změny?
- Které role jsou ženské a mužské?
- Kdo jsou migranti?
Kdo je zodpovědný za zlepšení tohoto světa?